Digg  Sphinn  del.icio.us  Facebook  Mixx  Google  BlinkList  Furl  Live  Ma.gnolia  Netvouz  NewsVine  Pownce  Propeller  Reddit  Simpy  Slashdot  Spurl  StumbleUpon  TailRank  Technorati  TwitThis  YahooMyWeb
Bine aţi venit pe site-ul RAMI81-Suflete deschise. Acest site isi doreste sa fie util tuturor persoanelor care au nevoie de orice fel de ajuror. Aici va gasi prieteni adevarati care vor incerca sa le dea un sfat, o alinare, sa-i incurajeze, sa simta ca nu sunt singuri pe lume.
Echipa noastra este formata numai din persoane care stiu sa ce inseamna greutati in viata si stie sa aprecieze si sa ajute oamenii la necaz ascultandu-i si inercand sa le ofere o vorba buna.
Aici veti gasi tot felul de informatii medicale la diverse boli, veti gasi informatii despre terapii noi. Aici o sa fie scrise povesti de viata, cazuri umanitare si diverse teme interesante referitoare la viata noastra de toate zile.
 
 

Elemente de Educaţie Conductiva

Cinci elemente importante sunt necesare în scopul de a facilita procesul de învăţământ conductoare:

1.

Conductor
2.

Programul
3.

Sarcina / Seria
4.

Intenţia / ritmic / Intenţie
5.

Grupul de pacienti

1: Dirijor

Dirijorul este un profesionist, care oferă programul.

*

Au studii intensive patru ani la Universitatea “hands on” de formare profesională

*

Dirijorul este responsabil pentru evaluare iniţială, organizarea si livrarea programului
*

Dirijorul creează situaţii care să încurajeze învăţarea şi rezolvarea problemelor
*

Dirijorul observa performanţa fiecărei persoane “şi modifică programul şi calendarul în funcţie de nevoile acestora
*

Dirijorul se concentreaza asupra atitudinei pentru a se asigura că persoana îndeplineşte cu succes şi simte efortul pentru a atinge scopul final

*

Dirijorul da orientări clare de sprijin şi un sentiment de direcţie

2: Programul

Acest lucru este adesea descris ca fiind complex, dar poate fi considerat un program planificat de învăţare.

*

Este o zi planificata, o zi de învăţare şi practicare
*

Fiecare program de zi începe cu starea de veghe şi se termină cu starea de somn

*

Pentru multi acest lucru include ieşiri din pat, a merge la toaletă, spălare şi micul dejun

*

Acesta include toate activităţile incluse în rutina de zi cu zi
*

Pentru copiii de şcoală se îmbrăţişează lecţii academice, joc cu colegii, manancatul, toaleta, etc
*

Pentru adulţi se poate include rutină plina de viaţă, de muncă, hobby-uri şi interese etc

3:
Sarcina / Seria

Seria / sarcină este baza sesiunii de lucru, care pregăteşte copiii pentru funcţia.

*

Sarcinile sunt predate, învăţate, practicate, generalizate şi utilizate
*

Sarcinile sunt împărţite în elemente cu obiective adecvate
*

Fiecare membru al lucrărilor “grupului” are o tema anume ce are ca scop finalizarea cu succes a sarcinii
*

Sarcinile sunt o parte structurată a programului de zi cu zi
*

Sarcinile sunt instrumente de predare, nu un set de exerciţii
*

Sarcinile sunt dezvoltate pentru a satisface nevoile individuale
*

Sarcinile sunt cele mai eficiente atunci când sunt efectuate într-un grup
*

Sarcinile sunt prezentate într-un mod care permite individului sa reuşeasca, în acelaşi timp sa învete o nouă abilitate sau consolidarea unei achiziţioneri recente
*

Succesul este individual

4: Intenţia / Intenţia ritmice

Este metoda prin care un copil foloseste un discurs sau vorbirea interioară de a exprima o intenţie şi este urmata de o mişcare, care se desfăşoară ritmic.

*

Se utilizeaza limbai pentru a planifica, a imagina, a intenţiona şi a pune în aplicare o mişcare
*

Utilizarea exprimarii sau vorbirii interioare in scopul de a exprima o intentie
*

Acesta facilitează activitatea motorie
*

Acesta reglementează actul motor
*

Intentia atrage atenţia cu privire la libera miscare

Şi într-o etapă urmatoare …

*

Intentia controlează viteza şi ritmul de mişcare
*

Intentia controlează limba de circulaţie

Limba, Circulatia si Functia

*

Se dezvolta împreună – sunt predate împreună – sunt învăţate împreună -

5: Grupul

Unitatea de bază în care participanţii pot fi potriviti pentru abilitatea miscarilor lor şi potrivirea vârstelor.

*

Participanţii nu invata numai de la conductor, dar de la colegii lor
*

Participanţii sunt încurajatI să devina ambiţiosi pentru a reuşi
*

Grupul socializează copilul pentru a evita orientarea spre adult
*

Grupul încurajează fiecare persoana in parte să aştepte pentru atenţie sau invers pentru a cere ajutor
*

Membrii grupului sunt conştienţi şi respecta alti copii in rezolvarea problemelor similare
*

Membrii grupului ştiu progresele atunci când problema este rezolvată imediat
*

Copiilor li se acordă şansa de a fi responsabili pentru ei înşişi
*

Lăudând un copil încurajează altul.