Digg  Sphinn  del.icio.us  Facebook  Mixx  Google  BlinkList  Furl  Live  Ma.gnolia  Netvouz  NewsVine  Pownce  Propeller  Reddit  Simpy  Slashdot  Spurl  StumbleUpon  TailRank  Technorati  TwitThis  YahooMyWeb
Bine aţi venit pe site-ul RAMI81-Suflete deschise. Acest site isi doreste sa fie util tuturor persoanelor care au nevoie de orice fel de ajuror. Aici va gasi prieteni adevarati care vor incerca sa le dea un sfat, o alinare, sa-i incurajeze, sa simta ca nu sunt singuri pe lume.
Echipa noastra este formata numai din persoane care stiu sa ce inseamna greutati in viata si stie sa aprecieze si sa ajute oamenii la necaz ascultandu-i si inercand sa le ofere o vorba buna.
Aici veti gasi tot felul de informatii medicale la diverse boli, veti gasi informatii despre terapii noi. Aici o sa fie scrise povesti de viata, cazuri umanitare si diverse teme interesante referitoare la viata noastra de toate zile.
 
 

Care sunt scopurile educaţiei Conductive

1. Pentru a învăţa stilul de viaţă normală

2. Pentru a construi o metodă diferită de funcţionare

3. Pentru a încuraja dezvoltarea personalităţii

Un obiectiv principal este de a se preda un mod normal de viaţă. Programul cuprinde toate activităţile zilnice normale bazate pe ritmul normal de rutina de zi şi normală a vieţii. Integrarea este posibilă numai atunci când există ordine în viaţa persoanei disfunctionale. Această integrare este posibilă numai printr-un program care include un calendar normal şi un conţinut normal.

Aceasta este o filosofie de învăţământ, care nu permite individului să devină inactiv, negativ sau neimplicat într-un stil de viaţă normal. In aceasta filosofile nu este vorba despre exerciţii funcţionale. Există neînţelegeri frecvente despre definiţia – PROGRAM. Programul conţine toate elementele variate, care, împreună, să contribuie la ceea ce am inteles “viaţă normală”. Activităţilor funcţionale încorporate în cadrul unui program normal nu sunt obiective specifice, în dreptul lor. Ele sunt mijloace, vehicole prin care se mentine fluxul, ritmul şi scopul de a trece la educatie si independenta.

Al doilea obiectiv presupune dezvoltarea personalităţii. Personalitatea este de o importanţă capitală în cazul în care obiectivul este de a schimba un individ pasiv într-unul care este activ. Pentru a influenta personalitate trebuie studiat îndeaproape gradul unui individ de activitate, abilităţile sale de rezolvare a problemelor, functiile funcţionale de comunicare si de comportament, şi strategiile educaţionale. În acelaşi timp avem de formulat soluţii la problemele specifice care sunt observate, în scopul de a facilita acelei persoane succesul progresului şi o anumita experienţă.

Abordare este aceeaşi pentru toată lumea iniţial în măsura în care toate aspectele sunt respectate. Cu toate acestea, obiective pot fi şi diferite, precum şi strategiile menite să atingă obiectivele şi să rezolve problemele.

Pentru a intelege functia orto-functionare este nevoie:

a) Un interesant, adecvat mediului educaţional

b) Variaţia

c) securitate emoţională

d) o atmosferă pozitivă

e) program plin de viaţă jucăuş

f) Un grup bine condus de dirijorul calificat

g) experienţa de succes

h) Oportunităţi pentru expresia individuală şi creativitate

i) Motivatie

j) Experienţe de datorie, în valoarea de sine, responsabilitate.

Pentru a indeplini mijloacele orto-funcţionale, care în ciuda unor probleme fundamentale, un individ este sprijinit de strategii speciale prin care el se poate confrunta cu ele in orice moment al vietii lui şi sa găeasca soluţia, care îi va permite să urmeze un stil de viaţă normal. În acest sens el va deveni: o personalitate bine ajustata, o forţă, poate fi o persoana care are minte proprie, o persoana sociala acceptabila, o contribuţie pentru societate, conştient de nevoile altora, o persoana activă şi conştientă.

Al treilea obiectiv este de a reconstrui funcţionarea, care necesita o strategie de organizare diferita. Acest lucru va fi traseul orto-funcţional, adică metoda care este adaptata la cerinţele individului şi trebuie să fie învăţata şi practicata. Metoda nu este pre-hirotonit, se ajunge la aceasta prin descoperire prin eforturi individuale, personale, educaţionale, economice, funcţionale şi de succes. Metoda personala nu este o secvenţă de exercitii care se aplica repetitiv. Este o strategie personală dezvoltat printr-un proces educativ de descoperire într-un mediu adecvat motivant.